خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران صدرا خبر داد؛

تامین نقدینگی 400 میلیارد تومانی برای احداث آزادراه شیراز-اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۱۴

مدیرعامل شرکت عمران صدرا گفت: با تلاش و پیگیری همکاران شرکت عمران صدرا بالغ بر 400 میلیارد تومان در قالب تهاتر برای پروژه آزادراه شیراز- اصفهان تامین نقدینگی شد.

به گزارش ایلنا، مهدی پوربهی افزود: تامین مسکن یکی از اولویّت‌های شرکت عمران صدرا است و در این بخش با تمام توان تلاش مضاعفی داریم.

وی ادامه داد: اکنون به جمعیت بیش از 200 هزار نفری ساکن در شهر صدرا در قالب اجرای پروژه‌های روبنایی و زیربنایی خدمت ارائه می‌کنیم و طی سه سال آینده نیز میزبان حدود 200 هزار نفر جمعیت جدید در شهر صدرا هستیم که اراضی مورد نیاز جهت احداث تاسیسات روبنایی و زیربنایی پیش‌بینی شده است و پیگیری لازم جهت اجرای آن از دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت عمران‌صدرا یادآور شد: یکی از نیازها و مطالبات اصلی مردم نیز احداث آرامستان است که شرکت عمران صدرا در جهت ایجاد تعلق خاطر و شکل‌گیری هویت شهروندی و همچنین توسعه فرهنگی اجتماعی برای احداث آرامستان آمادگی کامل دارد.

وی اظهار کرد: با تدبیر امام جمعه صدرا مدیریت یکپارچه‌ای در شهر صدرا شکل گرفته و دستگاه‌های مختلف از جمله اداره اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری، نظام مهندسی و سایر ادارات وحدت و هم‌افزایی داشته و عزم خود را جزم کرده‌اند تا انتظارات و مطالبات مردم در بخش مسکن و خدمات عمومی و ایجاد زیرساخت های شهری محقق شود.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران خود برای احداث آزادراه شیراز- اصفهان اظهار کرد: صادقانه و شفاف عرض می‌کنم در برخی موارد ما بار استان را هم داریم به دوش می کشیم به گونه‌ای که با تلاش و پیگیری همکاران شرکت عمران صدرا بالغ بر 400 میلیارد تومان در قالب تهاتر برای پروژه آزادراه تامین نقدینگی شد و افتخار می‌کنیم که شرکت عمران توانست این اقدام ارزشمند را انجام دهد.

پوربهی با بیان اینکه تلاش داریم با ایجاد دسترسی مردم عزیز شهرمان به آزادراه اصفهان- شیراز از نظر حمل و نقل عمومی خدمات شایانی به شهر برسانیم، اعلام کرد: شرکت عمران صدرا در صورت آزادسازی و تملک مسیر 4 هزار و 500 متری در محور قره‌پیری که در تعهد شهرداری شیراز می‌باشد، آمادگی احداث این مسیر را دارد و در بودجه نیز پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

در ادامه این جلسه نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی که از پروژه‌های عمرانی موقوفه‌های درحال احداث استان فارس نیز بازدید کرد این مژده را به شهروندان داد که بزرگترین مرکز آموزشی و نگهداری از ایتام در خاورمیانه تا سال ۱۴۰۴ از محل موقوفه زالی در شهر جدید صدرا تکمیل شود. این یتیم خانه بزرگ با هدف ایجاد مرکز آموزش و پرورش برای ایتام پایه تحصیلی اول ابتدایی تا نهم متوسطه تاسیس خواهد شد که تلاش می‌شود مجوز نگهداری و آموزش ایتام تا پایان مقطع دیپلم در این مرکز صادر شود.

در این جلسه ابراهیم عزیزی نیز به لزوم تسریع در توجه به نیاز و مطالبه مردم درخصوص احداث آرامستان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی، امام جمعه صدرا نیز خواستار تخصیص بخشی از درآمدهای اوقاف و امور خیریه به امور فرهنگی و اجتماعی شهر صدرا شد.

در بخش دیگری از این جلسه محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی از دستور وزیر برای تخصیص 300 میلیارد تومان دیگر از بودجه و درآمد شرکت عمران صدرا برای به پایان رساندن پروژه ملی آزادراه شیراز- اصفهان خبر داد و طی تماسی تلفنی با اسدی، شهردار شیراز خواستار تسریع در تملک و آزادسازی مسیر انتهایی محور قره‌پیری تا تقاطع شهرک آرین به طول 4هزار و 500 متر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز