خبرگزاری کار ایران

معرفی برگزیدگان مسابقات سراسری قرآنی نغمات دین در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۹۴

برگزیدگان چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قران کریم برادران بخش نغمات دین در قزوین معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در بخش همخوانی قران و همسرایی این مسابقات گروه الانوار خوزستان اول شد و مقام دوم و سوم نیز به ترتیب به گروه های نورالزهزا خوزستان و تبیان هرمزگان رسید.

همچنین رتبه‌های برتر رشته دعاخوانی چهل‌و‌پنجمین دوره این مسابقات سراسری به ترتیب به سید محمدرضا جعفریان از اصفهان، حافظ علیزاده از آذربایجان غربی و سجاد براتی بنی از چهارمحال و بختیاری رسید.

محمدرضا نمازی از گیلان، محمدرضا کرم نژاد از فارس و سید سجاد اشرفی از مازندران نیز رتبه های اول تا سوم بخش اذان را به دست آوردند.

حمید مجیدی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قزوین از نظر کمیت و کیفیت در سطح خوبی برگزار شد وتلاش کردیم تا فضای کشور در استان‌های مختلف و بازه‌های زمانی متفاوت قرآنی شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری مسابقات سراسری نغمات دینی به میزبانی کرمان در سال آینده خبر داد، گفت: این دوره از مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز