خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

ناکارآمدی شهرداری‌های قزوین از علل اصلی نارضایتی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۸۹

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: نگاه کلی به درخواست‌های مردمی نشان می‌دهد که یکی از دلایل اصلی نارضایتی‌ مردم ریشه در ناکارآمدی شهرداری‌ها دارد در حالی که امکانات در اختیار شهرداری از سایر دستگاه‌های اجرایی به مراتب بالاتر است.

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی‌ صدر در مراسم تکریم و معارفه شهردار رازمیان بخش الموت غربی، با تأکید بر اهمیت کارآمدی شهرداری، تصریح کرد: امروزه هدف مدیریت شهری در زمینه ارائه خدمات، جلب رضایت بیشتر شهروندان است، این امر به‌ویژه برای شهرداری‌ها، هدف ایده‌آل بزرگی است که بخش عمده‌‌ آن با ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان محقق می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین افزود: پیش از این یکی از روش‌های متداول کاهش ناکارآمدی نظارت بر امور بود اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی، سیستم شفافیت می‌تواند جایگزین ناظران شود.

این مسئول  یادآور شد: حکمرانی براساس شفافیت و عدالت در نظام دینی ما مقرر شده و حضرت علی (ع) بارها در نهج‌البلاغه به آن اشاره کرده است همچنین در قانون نیز شهردار مکلف است که در دوره منظم صورت هزینه و درآمد را به اطلاع عموم برساند.

اسلامی صدر  ادامه داد: اگر  شفافیت در مدیریت شهری محقق شود به دنبال آن شاهد توسعه و رشد خواهیم بود، خواسته اول فرمانداری از شهرداری شفافیت است اگرچه ابتدا سخت است اما با شروع کار شاهد توسعه خواهیم بود.

در این مراسم از خدمات بهزاد زارعی شهردار سابق رازمیان تقدیر و رضا کاظمی به عنوان شهردار جدید معرفی شد؛ پیش از این محسن بخشی به مدت ۷ ماه سرپرستی شهرداری را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز