خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۹۴

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مسئله‌دار طرح رتبه‌بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد در همایش تکریم از مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش گیلان پس از انقلاب اسلامی در رشت، اظهار کرد: تکریم از فرهیختگان و معلمین باید اولویت کارها قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در تربیت جامعه، افزود: جامعه و نسل دیروز و امروز و فردا حاصل زحمت فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارگیری در آستانه تنظیم قانون برنامه هفتم توسعه، بیان کرد: سرفصل‌های آموزشی و برنامه‌های آموزش و پرورش در قانون برنامه هفتم توسعه از نظرات نخبگان آموزشی استفاده می‌شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه سند تحول توسعه به مدارس راه پیدا می‌کند، گفت: در گذشته سند تحول هیچ جایگاهی در مدارس نداشت.

وی از اختصاص ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خبر داد و افزود: کمتر از ۱۰ درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش اختصاص یافته این در حالی است که در گذشته این رقم به بالای ۱۵ درصد می‌رسید.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مسئله دار طرح رتبه بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.

کوچکی نژاد با اشاره به تعهد رتبه بندی یک میلیون معلم در کشور، اضافه کرد: ساختار آموزش و پرورش موجب اجرای ناقص طرح رتبه بندی معلمان شده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان آموزش و پررویی کشور، افزود: مسیر درست آموزش و پرورش از تجارب و اندیشه‌های بزرگان و اساتید آموزش و پرورش می‌گذرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز