خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۸۰

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ۸۵ درصد و بروجرد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایلنا، وحید کرم‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ۸۵ درصد و بروجرد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جزء مصوبات سفر رئیس جمهور نیز هستند.

وی افزود: آخرین خبری که داریم تأمین آب ورزشگاه انجام شده و تنها کاشت چمن و تارتان اطراف زمین مانده و در حال نصب صندلی‌ها هستند که پیشرفت خوبی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: اگر حدود ۷۰  میلیارد تومان در این فصل تزریق شود تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد را افتتاح کنیم.

فاز اول کتابخانه مرکزی خرم‌آباد هفته دولت ۱۴۰۱ تحویل شد

وی در ادامه گفت: ساخت کتابخانه مرکزی خرم‌آباد ۱۹ سال طول کشید، فاز اول آن در هفته دولت ۱۴۰۱ تحویل شد و انشعابات آن وصل شده و سیم‌کشی‌ها مشکلی ندارد و تنها قسمت‌های تأسیساتی باقی‌مانده که مقداری هزینه‌بر است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به این‌که کتابخانه‌های ویسیان و ازنا، گراب و کوهدشت در حال انجام هستند، افزود: کتابخانه دیناروند قبلاً انجام و تحویل شده بود و در جریان سیل نیز خراب نشد بلکه سطح آب بالا آمده و بعد از اینکه فرونشست کرد بعد از چند ماه تخریب شد.

کرم الهی اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌ها باید برای ترمیم آن به دنبال گرفتن ردیف بوده از سازمان برنامه و بودجه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز