خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار فارس خبرداد؛

شرکت 2 هزار و 770 نفر در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۶۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: سال گذشته دو هزار و 770 نفر از فعالان و کارگران فارس اقدام به ثبت نام در جشنواره امتنان کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، وحید خداپرست در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کار گروه‌های کار نمونه استان فارس  بیان کرد: هزار و 495 نفر متقاضی انتخاب در بخش صنعت، 886 نفر در بخش خدمات، 211 نفر بخش کشاورزی و 180 واحد کارگاهی نیز متقاضی انتخاب واحد نمونه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه داوران با بررسی‌ها و حضور در محل کارگاه‌ها، منتخبین این جشنواره‌ها را انتخاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار کارگر و گروه کار نمونه فارس در سطح ملی انتخاب شده‌اند که لوح تقدیر خود را از رئیس جمهور دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در حوزه اشتغال و روابط کار در سال گذشته گفت: این دستاوردها حاصل تلاش کارکنان، رهنمودهای استاندار فارس و مدیران ستادی دستگاه‌های اجرایی بوده است.

خداپرست گفت: در حوزه اشتغال، 130 درصد تحقق نسبت به تعهد داشته‌ایم و بیش از 77 هزار اشتغال نیز در سامانه رصد ثبت شده است.

این مسئول با گریز به کاهش آمار ناشی از حوادث کار در فارس بویژه در بخش ساختمانی به عنوان یکی از پرچالش ترین حوزه‌ها، یادآور شد که با اقدامات صورت گرفته، شاهد کاهش 42 درصدی حوادث ناشی از کار و 40 درصد کاهش فوتی‌های ناشی از حوادث کار بوده‌ایم.

خداپرست با تاکید بر اهمیت حفاظت و صیانت از نیروی کار به عنوان مهمترین سرمایه های اصلی کشور، اذعان داشت که در این بخش طرح هایی همچون اجرای طرح‌های ضربتی و بازرسی از کارگاه ها، انعقاد تفاهم نامه ها و برگزاری دوره های آموزشی در راستای افزایش آگاهی کارگران انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز