خبرگزاری کار ایران

مدیر تعمیرات مکانیک شهید رجایی: خبر داد؛

آغاز تعمیرات دوره‌ای واحد 250 مگاواتی بخار نیروگاه شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۶۵۸

مدیر امور تعمیرات مکانیک بویلر، تاسیسات و کارگاه نیروگاه شهید رجایی گفت: واحد شماره 4 بخاری نیروگاه شهید رجایی به ظرفیت 250 مگاوات برای انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای از شبکه سراسری تولیدبرق، خارج شد.

به گزارش ایلنا، حسن آزادمرد گفت: در این دوره از برنامه‌های تعمیراتی که به منظور کسب آمادگی تولید برق در پیک تابستان انجام می‌شود، تعمیر اساسی الکترو موتورهای 6/6کیلو ولت، بازدید از کانال‌های دود و هوا، بازدید و تعمیر ایرهیترهای بویلر شامل تعویض بسکت‌های سرد، تعویض سیل‌های رادیالی و تنظیم آن، بخشی از اقداماتی است که از سوی متخصصان امور تعمیرات مکانیک نیروگاه به انجام می‌رسد.

مدیر امور تعمیرات مکانیک بویلر، تاسیسات و کارگاه شهید رجایی بیان کرد: کالیبراسیون آنالایزرهای جدید، بازدید، تست و تنظیم ترانسمیترهای دبی و همچنین انجام تست‌های مربوطه برروی انواع تجهیزات ابزاردقیقی نیز از سوی متخصصان امور ابزاردقیق انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تست‌های مربوطه بر روی تمامی تجهیزات الکتریکی از اقداماتی است که در این دوره از برنامه‌های تعمیراتی از سوی متخصصان این امور انجام می‌شود.

این مسول یادآور شد: تعمیرات بازدید دورهای واحد شماره 4 بخاری، به مدت 10 روز و از سوی کارکنان تعمیرات این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی تولید واحدهای سیزده گانه به انجام خواهد رسید تا خللی در شبکه سراسری تولید به ویژه در پیک مصرف صورت نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز