خبرگزاری کار ایران

یکی از مدیران قزوین به دلیل اعتراض به اقدام آمر به معروف از دادستان تذکر دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۶۳۸

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: به یک مدیر استانی به دلیل ترک فعل در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اعتراض و عدم حمایت از آمر به معروف در آن دستکاه اجرایی، تذکرات لازم داده شد و قطعاً در صورت تکرار تحت تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حسین رجبی در نشست کارگروه عفاف و حجاب گفت: اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر یک تکلیف است و باید این قشر که با تمامی مخاطرات در چارچوب‌های قانونی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند، مورد حمایت قرار گیرند.  

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: بر اساس اخبار و گزارشات واصله احدی از آمران به معروف در یکی از دستگاه‌های اجرایی اقدام به امر به معروف در حوزه عفاف و حجاب کرده، که اقدام این آمر با اعتراض و عدم حمایت از سوی مدیر مجموعه همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همواره به آمران به معروف و ناهیان از منکر توصیه می‌کنیم که در چارچوب قانون و موازین اخلاقی اقدام کرده و از تنش‌های اجتماعی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر پیشگیری کنند و قطعاً در این صورت از حمایت‌های قانونی نیز برخوردار خواهند شد و تمامی مدیران نیز باید اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز