خبرگزاری کار ایران

سال گذشته در استانداری البرز انجام شد؛

بررسی یک هزار و 860 پرونده اختلافی در حوزه مشاغل کارگری ‌و کمیته طبقه بندی مشاغل

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۵۳

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل در سال گذشته از بررسی یک هزار و 396 پرونده اختلافی کارگری و 464 پرونده در کمیته طبقه بندی مشاغل در استان البرز نام برد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید میرزایی در تشریح اقدامات دفتر اداره کل امور شهری و شوراهای استان البرز در سال گذشته، اظهار داشت: رسیدگی و بررسی 102پرونده اختلافی شوراها، ارتقاء درجه شهرداری‌های؛ کوهسار، آسارا، نظرآباد و تنکمان، صدور 83 مجوز در حوزه قائم مقامی شوراهای اسلامی شهرهای گرمدره، ماهدشت و گلسار، برگزاری 504 ساعت آموزش، بررسی یک هزار و 396 پرونده کارگری در زمینه تطبیق، تغییر شغل و ارتقاء گروه در حوزه مشاغل کارگری از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به پیگیری اختصاص 57 قطعه زمین با کاربری آموزشی به مساحت تقریبی 218 هزار و 777 متر، اضافه کرد: همچنین بررسی 464 پرونده در کمیته طبقه بندی مشاغل ـ ارتقاء گروه، انتصابات، انتقال، فوق العاده ویژه، تبدیل وضعیت 102 نیروی دارای شرایط ایثارگری نظارت و پیگیری اقدامات مربوط به خدمات شهر شامل رسیدگی به درخواست های مردمی، مصوبات قرارگاه اجتماعی، ساماندهی دستفروشان و مشاغل مزاحم، درخواست های مردمی، انجام طرح های مطالعاتی در حوزه مدیریت پسماند در دستور کار این اداره کل بود که به همت همکاران این مجموعه رقم خورد.

میرزایی از جمله مهمترین اقدامات اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری البرز را که از اهم درخواست های مردمی است، به حوزه جمع آوری 15 هزار و 539 قلاده سگ های بلاصاحب عنوان کرد و گفت: در این راستا 6 پناهگاه نگهداری از سگ ها ایجاد شده است که پس از جمع آوری در این پناهگاه ها نگهداری می شود.

به گفته وی تعداد سگهای جمع آوری شده در سال 1400، دو هزار و 750 قلاده بوده است که در سال 1401 به بیش از 15هزار قلاده افزایش یافته و همچنان نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز