خبرگزاری کار ایران

پاسخگویی مدیران هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت شهرک های صنعتی و صمت در سامد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۸۰

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز از پاسخگویی مدیران جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت شهرک های صنعتی، صنعت، معدن و تجارت در مرکز سامد استانداری البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا غلامی با اشاره به پاسخگویی تعدادی از مدیران استان البرز در سامانه سامد، اظهار داشت: بر اساس جدول زمانبندی حضور مدیران استانی در سایت سامانه ارتباط مردم و دولت، فردا یکشنبه 11 دی، مدیر جمعیت هلال احمر ساعت: 10:30 – 9:00  و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساعت: 12:00 – 10:30  با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهند بود. 

وی افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شهروندان البرزی می توانند روز چهارشنبه 14 دی ماه برای بیان موضوعات خود با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ساعت: 10:30 – 9:00 و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت ساعت: 12:00 – 12:30 با شماره تماس ۱۱۱ تماس بگیرند. 

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری البرز تاکید کرد: حضور مدیران کل در سامانه برخط پاسخگویی مدیران استان (سامد) با هدف ارتباط بیشتر و اثربخش با اقشار مختلف مردم، رسیدگی مناسب به درخواست ها و مشکلات آنان و همچنین ارتقای رضایتمندی عمومی به موازات برگزاری دیدارهای مردمی چهره به چهره مسئولان با شهروندان در روزهای سه شنبه هر هفته و برگزاری میز ارتباطات مردمی در پایگاهای اقامه نماز جمعه در سطح شهرستان های استان انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز