خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

اکنون که کشور در شرایط انسجام قوا قرار دارد،فرصت خدمتگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۵۵

استاندار البرز گفت: البرز مشکلات فراوانی دارد و از ابتدا زیرساخت های لازم برای یک استان را نداشته، از این رو جبران عقب ماندگی ها به کوشش مضاعف و عزم و اراده ای جدی نیاز دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست هم‌اندیشی جمعی از معتمدان غرب استان البرز که با حضور نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با موضوع  نظام مسائل غرب البرز برگزار شد، اظهار داشت: اکنون که کشور در شرایط مطلوب اتحاد و انسجام بین قوا قرار دارد، فرصت مغتنمی برای خدمتگزاری فراهم است که اگر از این فرصت ها استفاده نشود، جفا    در حق خون شهدا و آرمان های انقلاب است.

استاندارالبرز افزود: برای ایجاد تحول در کشور و به تبع آن استان باید از تمامی تجارب خود بهره برده و با تلاش شبانه روزی برای کسب رضایتمندی مردم اقدام کنیم.

وی در ادامه  گفت: البرز مشکلات فراوانی دارد و از ابتدا زیرساخت های لازم برای یک استان را نداشته، از این رو جبران عقب ماندگی ها به کوشش مضاعف و عزم و اراده ای جدی نیاز دارد.

استاندار البرز افزود: از ایده پردازی تا اجرا چالش های فراوانی وجود دارد پس باید با اجماع دیدگاه های مختلف و تشریک مساعی به راهکار های عملیاتی برسیم.

عبداللهی افزود: این آمادگی را داریم با ارائه برنامه و طرح بایک هم اندیشی تا دراجرا قرار بگیرید ولی باید متعهد باشند که طرح های واقع گرایانه و اجرا محور ارائه دهند.

وی گفت: اگر بتوانیم با منابع و مصارف موجود در کشور تحول و توسعه ایجاد کنیم، کار بزرگی انجام داده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز