خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان خبرداد؛

احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های بشاگرد و حاجی‌آباد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۳۸۲

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: با تقویت این سامانه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در نقاطی از بشاگرد و حاجی‌آباد است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حمزه نژاد افزود: در ساعات بعد از ظهر امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه‌ای خواهیم داشت.

وی توصیه کرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان ضمن مساعد بودن شرایط رفت و آمدهای دریایی در بنادر غربی استان، اظهار کرد: از ساعات شب وزش بادهای نسبت شدید جنوب شرقی در دریای عمان و شرق تنگه هرمز در مناطقی چون شرق جاسک، سیریک، جنوب هرمز، هنگام و لارک سبب مواج شدن دریا در این نواحی خواهد شد.

حمزه نژاد ادامه داد: طی روز جاری نیز در ساعات بعد از ظهر و شب در نقاطی از استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار است.

وی یادآور شد: طی ساعات صبح تا ظهر شرایط جوی و دریایی نسبت آرام بوده و شرایط ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز