خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

تحولات بزرگی در منطقه در حال شکل گیری است/ بسیاری از دولت های عربی در حال مسابقه برای ارتباط دوباره با سوریه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۶۴۵

امام جمعه قزوین گفت: تحولات بزرگ و اتفاقات مهم سیاسی در منطقه در حال شکل گیری است، سوریه‌ای که برخی از کشورهای عربی طرد کرده بودند، الان در حال مسابقه هستند که با دولت سوریه روابط دوباره دیپلماتیک برقرار کنند و اینها تحولات جدی منطقه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: عظمت نماز عید فطر با حضور یکپارچه و متمرکز مردم رقم می‌خورد و لازمه این بزرگ داشتن این  است که همه همت کنیم برای اینکه این عظمت آفریده شود، در هر شهری، در هر محلی، در هر جایی که می‌توانیم در برپایی نماز باشکوه عید فطر به صورت متمرکز اقدام کنیم تا وقتی در پیشگاه خدا «یا اهل الکبریاء و العظمه» را می‌خوانیم، این عظمت را در صفوف نمازگزاران مشاهده کنیم.

امام جمعه قزوین یادآور شد: در کتب تاریخی دوران شیخ بهایی داریم که حدود 500 سال پیش در قزوین اعتکاف بوده است و اینها سرمایه‌های معنوی استان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: تحولات بزرگ و اتفاقات مهم سیاسی در منطقه در حال شکل گیری است، سوریه‌ای که برخی از کشورهای عربی طرد کرده بودند، الان در حال مسابقه هستند که با دولت سوریه روابط دوباره دیپلماتیک برقرار کنند و اینها تحولات جدی منطقه است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در موضوع دلار نیز کشورهای دنیا در حال تلاش هستند تا در معاملات خود دلار را کنار بگذارند و اینها در نهایت موجب تضعیف اقتصاد آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز