خبرگزاری کار ایران

در هفته شورا‌ها انجام می شود؛

بهره برداری از سه طرح عمرانی شهرداری قزوین از جمله تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۵۹۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: سه طرح عمرانی و فرهنگی تفریحی شهرداری قزوین از جمله تئاتر شهر و بوستان بانوان (مادر و کودک) آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمد علمی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری قزوین که به اتفاق جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر انجام شد، افزود: فرهنگسرای طوبی در شهرک دانش و کمربندی آیت الله باریک بین از کریدورهای شرقی شهر از دیگر طرح‌های شهرداری قزوین به شمار می‌روند که پروژه نخست آماده بهره برداری شده و پروژه دوم نیز با سرعت در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین ظهار کرد: تلاش داریم تا با رفع نواقص احتمالی این طرح‌ها را برای افتتاح و بهره برداری تا هفته شوراها آماده کنیم.

این مسئول حوزه مدیریت شهری گفت: تئاتر شهر از مهم ترین مطالبات شهروندان بود که موجب غنای فرهنگی و هنری برنامه های شهر قزوین خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه از سال ۹۷ کلید خورد، افزود: این طرح دارای سه هزار متر مربع مساحت و دارای مجموعه‌هایی نظیر سالن بلک باکس با ظرفیت ۲۲۲نفر، پلاتو عروسکی و دو فضای مجزای روباز، کافی شاپ، فضای اداری، سالن انتظار و گالری است.

علمی با بیان اینکه در طراحی این پروژه از نمادهای فرهنگی استفاده شده است، افزود: تئاتر شهر در بوستان ملت قزوین قرار دارد و در حوزه فعالیت شهرداری منطقه ۲ است.

این مسئول ادامه داد: بوستان پنج هکتاری مادر و کودک به عنوان سومین بوستان بانوان قزوین در محله مصلی و راه آهن و همچنین فرهنگسرای طوبی که برای استفاده اهالی شهرک دانش و ناصرآباد با هزار و ۳۲۰ متر مرتبع در ۲ طبقه احداث شده است، از دیگر طرح‌های مورد بازدید قرار گرفته بود که امیدواریم بزودی و در هفته شوراها به بهره برداری برسند.

معاون فنی عمرانی شهرداری قزوین با اشاره به بازدید از بلوار یا کمربندی آیت الله باریک بین، گفت: این پروژه نیز در واقع رینگ شرقی شهر قزوین را تکمیل می کند و به تقاطع غیرهمسطح یا پل امام رضا(ع) متصل می شود و از سمت دیگر به بلوار پیامبر اعظم(ص) و میدان شورا می رسد و در حال حاضر برای تسریع در تکمیل آن سه تیم عمرانی مشغول فعالیت هستند تا بتوانیم آنرا تا پایان سال جاری تحویل شهروندان قزوینی دهیم.

وی با بیان اینکه احداث مبلمان شهری و سرویس‌های بهداشتی نیز در این مسیر پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در مجموع نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای اجرای این پروژه که در ۲ باند شمال و جنوب با عرض ۲۴ متر و دارای فضای سبز با عرض پنج متر احداث شده، نیاز به هزینه باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه حجم قابل توجهی از ترافیک مناطقی همچون ولیعصر و پل قدس کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز