خبرگزاری کار ایران

جمع‌آوری و دستگیری ۱۱۹ معتاد متجاهر در رودسر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۶۲۷

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از رودسر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت ۱۰ روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به جمع‌آوری ۱۱۹ معتاد متجاهر و دستگیری ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر در این مدت و تحویل آنها به مرجع قضائی، ادامه داد: از این افراد ۲ کیلو و ۱۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش، شیشه و هروئین کشف شد.

وی با اشاره به هوشیاری خانواده‌ها تصریح کرد: خانواده‌ها برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز