خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

توانمندسازی و اشتغال 60 درصدی خانواده زندانیان قزوین هدف‌گذاری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۸۶

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در سال جاری باید با همکاری تمامی بخش‌ها اشتغال 60 درصدی خانواده زندانیان محقق شود و در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها بخصوص حوزه صنعت که همواره پای کار بوده‌اند، به خوبی استفاده شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در اولین نشست انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، گفت: در سال جدید علاوه بر پیگیری اقدامات گذشته در حوزه توانمندسازی و اشتغال زندانیان، توانمندسازی و اشتغال خانواده مددجویان در اولویت قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: خانواده زندانیان بخصوص خانواده‌هایی که سرپرست آن به زندان گرفتار شده است به لحاظ مسائل معیشتی و اجتماعی شدیداً در معرض آسیب‌های مختلف قرار دارند و همه باید تلاش کنیم که خانواده مددجویان در راستای پیشگیری از وقوع جرم، توانمند شوند و بتوانند معیشت خود را تامین کنند.

وی خاطرنشان کرد: شاید برای برخی از خانواده مددجویان اشتغال در خارج از خانه با دشواری‌هایی همراه باشد و به همین خاطر ایجاد اشتغال‌های خانگی در حوزه‌های مختلف در تحقق این هدف‌گذاری می‌تواند بسیار کمک کار باشد و باید این امر با جدیت پیگیری شود و قطعاً این امر هزینه‌های اشتغال را نیز برای آن‌ها کاهش می‌دهد.

این نشست با حضور مدیرکل زندان‌ها، رئیس سازمان صمت، مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین برگزار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز