خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

صدور مجوز مشاغل خانگی در قزوین ۳۰۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۰۱۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از رشد ۳۰۰ درصدی صدور مجوز مشاغل خانگی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، عین الله کشاورز ترک گفت: در سال گذشته ۴ هزار و 204 مجوز رسمی در حوزه مشاغل خانگی صادر شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: تقویت و توسعه مشاغل خانگی و همچنین انجام فعالیت‌های ترویجی و تبیینی را از جمله اهداف مهم این اداره است.

وی عنوان کرد: جامعه هدف متقاضیان اینگونه مجوزها بانوان، جوانان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و زنان سرپرست خانوار هستند و راهکاری منعطف و کم هزینه برای راه اندازی کسب و کارها نیز به شمار می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آموزش، توانمندسازی، حمایت مالی، اتصال به بازارهای فیزیکی و مجازی صاحبان این مشاغل از جمله فعالیت‌های دبیرخانه مشاغل خانگی مستقر در معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این اداره کل بوده که در سال جاری و با همراهی جهاد دانشگاهی استان نیز به طور مستمر و اثربخش ادامه دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا نمایشگاه‌های متعدد مشاغل خانگی در سطح استان و در شهرستان‌های مختلف تشکیل شده که در توسعه این نوع از کسب و کارها بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز