خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد؛

لزوم تهیه طرح مطالعاتی مخاطرات طبیعی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۰۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: به منظور شناسایی و جلوگیری از فرونشست زمین در برخی از مناطق استان لازم است تهیه طرح مطالعاتی مخاطرات طبیعی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در بازدید از مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی لرستان بر لزوم تهیه و تکمیل طرح مطالعاتی ظرفیت‌های معدنی و نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی استان تاکید و اظهار کرد: جمع‌آوری اطلاعات زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی و در اختیار قرار دادن نقشه‌ها و اطلاعات این مرکز می‌تواند نقش مهمی در توسعه و جذب سرمایه‌گذاران داشته باشد.

وی افزود: محیط زیست، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و... به منظور شناسایی بهتر و آشنایی بیشتر با پتانسیل های استان بایستی از ظرفیت‌های این مرکز استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: به دلیل شرایط ژئوفیزیکی و موضوعات مرتبط با بحران در استان این سازمان لازم است طرح مطالعاتی مخاطرات طبیعی لرستان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دالوند افزود: همچنین به منظور برنامه‌ریزی ستاد بحران برای جلوگیری از پدیده فرونشست زمین در برخی از مناطق استان تهیه گزارش مخاطرات زمین‌شناسی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز