خبرگزاری کار ایران

احیای انجمن کارتونیست‌های تبریز نیازمند عزم هنرمندان این عرصه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۰۱۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، احیای انجمن کارتونیست‌های تبریز را نیازمند عزم و همراهی هنرمندان این عرصه دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی در دیدار جمعی از کارتونیست‌های تبریز گفت: تبریز در سال‌های گذشته قطب هنر کاریکاتور بوده و پتانسیل خوبی در این حوزه دارد و اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای احیای انجمن کارتونیست‌های تبریز جدی است.

وی افزود: در کنار حمایت و همراهی اداره کل، می‌بایست هنرمندان عرصه کاریکاتور نیز با انسجام درون مجموعه‌ای و تقویت هسته مرکزی برای از سرگیری فعالیت‌های انجمن اهتمام داشته باشند.

بلاغی  با اشاره به جایگاه هنر کاریکاتور خاطرنشان کرد: کاریکاتور در عین اینکه زبان گزنده‌ای دارد می‌تواند اصلاحگر بوده و در راستای رشد اجتماعی نقش موثری ایفا کند و از این رو هنرمندان عرصه کاریکاتور باید با رویکرد انصاف‌مداری  تامل بیشتری در مورد مسائل جامعه داشته باشند و با سنجیده عمل کردن واقعیت‌های جامعه را بهتر بنمایانند.

وی همچنین بر لزوم تقویت آموزش و تربیت هنرمندان متعهد و تاثیرگذار در این عرصه تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: این اداره کل نقش حمایتی و نظارتی خود را ایفا و زمینه را برای از سرگیری فعالیت‌های انجمن فراهم می‌کند.

بلاغی همراهی مجموعه مدیریتی استان به خصوص استاندار آذربایجان‌شرقی با فعالیت‌های فرهنگی و هنری را امیدبخش و راهگشا برشمرد.

در این دیدار هنرمندان کارتونیست تبریز به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود برای فعالیت مجدد انجمن کارتونیست‌های تبریز پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز