خبرگزاری کار ایران

تزریق واکسن کرونا در 148 مرکز جامع سلامت همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۸۶۰

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تزریق واکسن کرونا در ۱۴۸ مرکز جامع سلامت استان انجام می شود و در هر شهرستان نیز یک مرکز معین برای واکسیناسیون فعال است.

به گزارش ایلنا از همدان، فاطمه ترکمان اسدی با اشاره به اینکه همچنان کرونا در کمین است و مردم توصیه‌ها را مدنظر قرار دهند اظهار داشت: باید بیشتر مراقب گروه‌های پرخطر نظیر خانم‌های باردار، افرادی که وزن بالایی دارند، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، سالمندان و کودکان زیر ۶ سال بود.

وی ادامه داد: افرادی که ۶ ماه از تزریق آخرین واکسن کووید ۱۹ آنها گذشته، اقدام به واکسیناسیون بعدی و یادآور کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اگر استفاده از نوع واکسن خاصی مدنظر است به مراکز واکسیناسیون معین که اطلاعات آن در سایت دانشگاه علوم پزشکی موجود است، مراجعه شود افزود: واکسن‌های متنوع در مراکز معین وجود دارد و در ۱۴۸ مراکز خدمات جامع سلامت نیز واکسن سینوفارم تزریق می‌شود.

ترکمان اسدی با بیان اینکه در هر شهرستان یک مرکز معین و تعدادی مراکز خدمات جامع سلامت فعال است تاکید کرد: مردم با اقدام به موقع و تزریق واکسیناسیون، خود را از خطرات بیماری کرونا مصون نگه دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز