خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

۹ شهرستان گیلان در وضعیت زرد کرونایی/ آمار بستری بالا در برخی از شهرستان‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۳۱۵

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه رعایت شیوه‌‌نامه های کرونایی جدی گرفته شود گفت: در حال حاضر ۹ شهرستان استان به وضعیت زرد کرونایی در آمد و مابقی به رنگ نارنجی است.

به گزارش ایلنا از رشت، آبتین حیدرزاده به سیر نزولی بیماری کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: این بیماری در گیلان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال کاهش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۹ شهرستان گیلان به وضعیت زرد کرونایی در آمده است گفت: مابقی شهرستان‌ها به رنگ نارنجی است. در برخی از شهرستان‌ها آمار بستری‌ها بالا است.

حیدرزاده از واکسیناسیون بالای ۷۰ سال خبر داد و افزود: این طرح از دیروز برای افرادی که در شهر هستند به اجرا در آمده است.

وی با تاکید بر اینکه افراد بدون نوبت واکسیناسیون به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند تصریح کرد: همه واجدین شرایط طرح واکسیناسیون با ورود به سامانه سلامت و ثبت آن در نوبت واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد: تغییر وضعیت رنگ کرونایی به منزله ریشه‌کنی این بیماری نبوده از همه شهروندان خواهشمندیم که از عادی انگاری بپرهیزند و با رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توان این بیماری را در گیلان کنترل و ریشه‌کن کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز