خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد؛

معرفی شهرک‌های صنعتی همدان در برترین‌های توسعه فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۵۷۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه این شرکت به عنوان برترین‌های توسعه فناوری در بنگاه‌ها در سال گذشته شناخته شد گفت: با تمام توان رشد زیرساخت‌های تولید به ویژه تولیدات دانش بنیان را در همدان دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از همدان، مصطفی حقیقی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رشد تولید مدنظر مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال به کار گرفتیم اظهار کرد: تهیه زیرساخت‌ها یکی از وظایف اصلی و دغدغه‌های ما بوده که با تمام توان در حال انجام است.

وی افزود: بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود و زمین‌های در دسترس یکی از اولویت‌ها است که از سال گذشته با جدیت در حال پیگیری بوده چنانکه زمین‌های راکد موجود در شهرک‌های صنعتی را شناسایی و در صورت لزوم با فسخ قرارداد به افراد واجد الشرایط واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: چنانچه در سال گذشته ۲۰۰هکتار از اراضی راکد که طبق قانون مهلت متقاضی برای راه اندازی واحد تولیدی گذشته و اقدامی صورت نگرفته بود، فسخ قرارداد شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی فعال نیاز به عرصه برای گسترش فعالیت خود و افزایش ظرفیت تولید دارند که از این اراضی برای رفع نیاز واحدها استفاده می‌‌شود یادآور شد: برای نمونه در روزهای آغازین سال جاری برای دو واحد تولیدی فعال عرصه‌های مورد نیاز تامین شد.

 حقیقی در ادامه گفت: احیا واحدهای تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی نیز یکی از اولویت‌های اساسی استان است که در سال گذشته جز استان‌های موفق در این خصوص بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه افزایش شرکت‌های دانش بنیان یکی از مواردی است که به رشد تولید کمک شایانی می‌کند و در ارز آوری و افزایش صادرات نقشی اساسی دارد اضافه کرد: بنابراین گسترش شهرک فناوری‌های برتر با قوت در حال جریان است و ۴۰۰ هکتار به آن افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه با حمایت جدی استاندار همدان و نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پیگیری و به نتیجه رسیده است تصریح کرد: در سال گذشته شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ همدان به عنوان برترین‌های توسعه فناوری در بنگاه‌ها معرفی و تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با هماهنگی که با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عمل آورده آمادگی خود را به منظور همکاری با دانشگاه‌های زیرمجموعه برای احداث کارخانه نوآوری به عنوان یک نمونه موفق از همکاری بین دو وزارتخانه اعلام کرده و توانایی پیشبرد سریع این پروژه را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز