خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی استان خبرداد؛

ممنوعیت فروش مکمل بنزین در جایگاه‌های سوخت فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۳۷۴

معاون شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی استان فارس اعلام کرد: استفاده از انواع افزودنی‌ها به شکل‌های محلول و قرص تحت عنوان مکمل سوخت علاوه بر عدم تاثیر مثبت بر روی کیفیت فراورده آثار منفی زیست محیطی نیز به همراه دارد.

به گزارش ایلنا، محسن شمس الدینی گفت: مکمل‌هایی که در پمپ بنزین‌ها عرضه می‌شود مورد تایید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست. 

وی با بیان اینکه مشخصات کیفی تمامی فراورد‌های نفتی که در جایگاه‌های سطح استان توزیع می‌شود از جمله بنزین موتور، مطابق با آخرین استاندارد‌های شرکت ملی پالایش و پخش تولید میشود و عرضه سوخت توسط پمپ بنزین‌ها تحت نظارت واحد کنترل کیفیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان صورت می‌گیرد و نیازی به استفاده از مکمل در بنزین مصرفی خودرو‌ها وجود ندارد. 

شمس الدینی با تاکید بر این موضوع که مکمل‌های عرضه شده در جایگاه‌ها را تایید نمی‌کنیم، تصریح کرد: در این خصوص بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط پژوهشگاه صنعت نفت و کمیته مشخصات فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پالایش و پخش و پخش استفاده از انواع افزودنی‌ها تحت عنوان مکمل بنزین علاوه بر عدم تاثیر مثبت بر روی کیفیت فراورده آثار منفی زیست محیطی نیز به همراه داشته است و به جایگاه داران سراسر استان اعلام کردیم از فروش مکمل‌های بنزین خودداری کنند. 

وی ادامه داد: با توجه به فروش انواع مکمل‌های بنزین به شکل‌های محلول و قرص در مراکز عرضه عرضه به ویژه در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی از تمامی هموطنان عزیز می‌خواهیم از خرید و مصرف هرگونه مکمل بنزین خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز