خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا،مطرح شد؛

محدودیتی در توزیع سوخت مناطق زلزله زده خوی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۰۵۸

مدیر بخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: هیچ محدودیتی در توزیع بنزین جایگاه های سوخت مناطق زلزله زده خوی وجود ندارد.

احمد مجرد در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به اینکه در زلزله ۵/۹ ریشتری شب گذشته خوی آسیبی به جایگاه های سوخت منطقه خوی وارد نشده است گفت: مشکلی در سوخت رسانی به جایگاه های سوخت مناطق زلزله زده وجود ندارد.

مجرد در رابطه با دلیل تشکیل صف های طولانی مقابل جایگاه های سوخت شهرستان خوی گفت: شهروندان به دلیل ترس از زلزله شب گذشته را در خودروهای خود سپری کردند و همین موضوع موجب تشکیل صف های طولانی مقابل جایگاه های سوخت است.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم در منطقه و بارش برف و برودت هوا میزان مصرف سوخت بنزین طی شب گذشته تاکنون در منطقه خوی ۲/۵برابر افزایش پیدا کرده است.

مدیر بخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، اضافه کرد: هم اکنون ۲۰ وانت حمل سوخت مایع و ۵ خودروی حمل گاز مایع در انبار شرکت نفت خوی در آماده باش کامل بوده و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز زلزله زده هستند.

مجرد همچنین از شارژ کارت سوخت سهمیه نفت سفید ساکنان مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: هم اکنون ۲ بشکه نفت سفید به صورت فوق العاده در کارت سهمیه نفت سفید ساکنان مناطق زلزله زده شارژ شده است و شهروندان می‌توانند از این سهمیه خود استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز