خبرگزاری کار ایران

یک مسئول انتظامی خبر داد:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۳۷

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۲ معتاد متجاهر توسط ماموران کلانتری ۱۳ باهنر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی میرزائی یا اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مبارزه با سارقان و به منظور پیشگیری از سرقت های خرد و داخل خودرو در سطح شهرستان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ باهنر قزوین قرار گرفت.

به گفته وی، ماموران انتظامی با تشکیل تیم های عملیاتی و گشت زنی در سطح حوزه موفق به دستگیری ۱۲ معتاد متجاهر و کشف تعدادی آلات و ادوات مصرف موادمخدر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده جهت ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در طول مدت تعطیلات نوروزی که برخی از هموطنان برای مسافرت و یا دید و بازدید در منزل حضور ندارند فرصت مناسبی برای فعالیت سارقان تلقی می شود که پلیس در این زمان به صورت ویژه در حال آماده باش بوده و از شهروندان نیز تقاضامند است تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز