خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

مرحله جدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 13 نفر در این خصوص خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن خدایی گفت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 21محمود آباد شهرستان قزوین قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: ماموران درگام نخست پس از هماهنگی بامرجع قضایی، با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط جرم خیر و آلوده این شهرستان اعزام و در بازرسی از این نقاط، 4 نفر متهم مجلوب، یک نفر محکوم متواری، 3 نفرسارق خودرو و موتورسیکلت، 5 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب را دستگیر و معتادین متجاهر جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل کردند.

وی عنوان کرد: کشف مقادیری انواع مواد مخدر، تعدادی آلات و ادوات توزین ومصرف مواد مخدر، یک دستگاه خودروی سرقتی از دیگرتوفیقات ماموران در اجرای این طرح بود.

خدایی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اجرای مستمر طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار داشته و پلیس قاطعانه با هرگونه اقدامات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز