خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

۱۵ پروژه ورزشی در سال گذشته در گلستان به بهره برداری رسید/ ۱۵۰ ورزشکار گلستانی در تیم های ملی حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۵۹۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ۱۵۰ ورزشکار گلستانی درسال گذشته در تیم های ملی حضور داشتند و گلستان ۷۰هزار ورزشکار زن و مرد بیمه شده در رشته‌های گوناگون دارد.

قاسمعلی برزمینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: گلستان ظرفیت‌های ورزشی فراوانی در رشته‌ های گوناگون دارد و در حال حاضر حدود ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته داریم که این ورزشکاران در ۵۰ رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ساخت سالن ۶ هزار نفری گرگان به خوبی پیش می رود و در سفر رئیس جمهور به گلستان در اسفند سال ۱۴۰۰ دویست و 18 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که باحمایت های استاندار تخصیص‌های خوبی جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی گرفتیم. در تلاش هستیم در هفته دولت امسال ۱۰پروژه ورزشی به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵ پروژه ورزشی در استان افتتاح شد و هم اکنون بالای ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان  وجود دارد.

برزمینی بیان کرد: این اداره کل در حوزه مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده اقدمات مهمی انجام داده و هم اکنون ۱۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج فعال درحوزه جوانان در گلستان وجود دارد.

وی بیان ‌کرد: بیش از ۱۲۰ سمن در حوزه جوانان استان فعالیت دارند و این اداره کل  از کارآفرینان جوان، شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که برای جوانان اشتغالزایی دارند حمایت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: شورای مشورتی جوانان با هدف کادرسازی، آموزش ها و مهارتی های مدنی، مطالبه گری و مشارکت در تصمیم گیریها در ۱۴ شهرستان استان تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز