خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد؛

کشف ۱۰ عدد نارنجک جنگی و تفنگی در شهرستان هامون

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۴۰۰

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰ عدد نارنجک تفنگی و جنگی بهمراه فشنگ جنگی و توقیف یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در شهرستان هامون خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان هامون در راستای تامین نظم و امنیت محورهای مواصلاتی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: در همین راستا راننده خودروی مذکور عرصه را بر خود تنگ دیده و بلافاصله با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه خودرو را در حاشیه محور رها و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران با رعایت جوانب احتیاط و ملاحظات قانونی در بازرسی از خودروی متهم هشت عدد نارنجک تفنگی، ۲ عدد نارنجک دستی چهل تیکه، ۲ تیغه خشاب کلاش بهمراه ۴۱ فشنگ جنگی مربوطه کشف و یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ را توقیف کردند.

وی با اشاره به شناسایی متهم و تشکیل کارگروه ویژه جهت دستگیری وی، خاطر نشان کرد: براساس قانون حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز جرم بوده و از شهروندان نیز تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز