خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی آمل:

سارق مامور نما در آمل دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۶

ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت در یک عملیات پلیسی سارق مامورنما را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت در یک عملیات پلیسی سارق مامورنما را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا از آمل، سرهنگ محمدصادق پهلوان با بیان اینکه ماموران در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان مبنی بر زورگیری و سرقت از راننده یک دستگاه خودرو ماموران انتظامی وارد عمل شده و اقدامات انتظامی و امنیتی را در دستور کار خود قرار دادند، یادآور شد: این ماموران با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی سارقان مامورنما را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهر مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به سرقت که با مشاهده ماموران قصد فرار از دست قانون را داشتند، با عکس‌العمل سریع ماموران پلیس گرفتار شدند، تصریح کرد: در این عملیات پلیسی خودروی متهمان پس از لحظاتی تعقیب و گریز با شلیک چند تیر هوایی و اخطار پلیس متوقف و یکی از سارقان به نام «س - ح» شناسایی و دستگیر شد.

پهلوان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس اظهار داشت: این سارق مامورنما با استفاده از لباس ناجا و جعل عنوان جلوی یک دستگاه خودرو وانت‌نیسان را گرفته و به بهانه اینکه پول‌های راننده تقلبی است، اقدام به اخاذی و سرقت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد کرد.

رئیس پلیس آمل خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه همچنین از شناسایی و دستگیری متهم به انتشار تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی و محیط وی چت خبرداد و گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سوءاستفاده برخی افراد نا‌شناس از عکس‌ها و تصاویر شخصی آنان در فضای فیس‌بوک و بلوتوثکه باعثایجاد اختلاف خانوادگی در میان آن‌ها شده، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

پهلوان با بیان اینکه متهم از دانشجویان یکی از موسسات آموزش عالی است، ابراز داشت: وی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس اعتراف کرده که در محیط وی‌چت به این عکس‌ها دسترسی پیدا کرده و جهت تفنن و تفریح عکس‌ها را برای دوستان خود ارسال و یا بلوتوثمی‌کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز