خبرگزاری کار ایران

عضو‌ شورای شهر کرج:

کرج در موضوع تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، کلانشهری فقیر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۹۸

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از لزوم تلاش مضاعف در توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی با اشاره به ضرورت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج، اظهار کرد: شهر کرج در موضوع تامین ناوگان حمل و نقل عمومی، کلانشهری فقیر به شمار می رود لذا در ماه‌های پایانی سال گذشته توافق با شرکت ایران خودرو و اسکانیا مبنی بر خرید حدود 120دستگاه اتوبوس درون شهری بسته شده که ۵ دستگاه آن تحویل شد و تحقق این مهم در سال جاری در دست اقدام قرار دارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج در ادامه از تلاش مدیریت شهری برای توسعه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی سخن گفت و اظهار داشت: علاوه بر افزایش ۱۲۰ دستگاه اتوبوس موصوف، مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت  تباصر بودجه ۱۴۰۲ برنامه‌ ریزی‌های لازم برای خرید حداقل ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز در سال جاری  صورت دهد تا به استاندارد نیاز اولیه ناوگان عمومی شهری نزدیک تر شویم. 

رحیمی نائب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عقد قرارداد ۷۰ ون تاکسی اشاره و با بیان اینکه در حال حاضر در انتظار آزادسازی و واگذاری این خودروها از سوی ایران خودرو هستیم، گفت: مراحل اداری و پلاک گذاری نیز توسط پلیس راهور صورت می‌گیرد و پس از آن خودروها در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل دربخش پایانی صحبت های خود را به موضوع نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داد و افزود: در حال انجام مراحل انتخاب پیمانکار  جهت بازسازی و بهسازی 153 دستگاه اتوبوس فرسوده هستیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع از سال گذشته در حال پیگیری بوده و متوقف شده است، گفت: امید است هر چه سریعتر انتخاب پیمانکار صورت گیرد و این تعداد اتوبوس نیز به مدار خدمت رسانی به شهروندان اضافه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز