خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای شهر کرج:

طرح بازخریدی و بازنشستگی پیش از موعد کارکنان شهرداری کرج به تصویب شورای شهر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۰۱

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: در اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در خصوص بازنشستگی و بازخریدی کارکنان مدیریت شهری، پرسنل آتش نشان و غسال تکریم شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، فاطمه منعمی در خصوص بازخریدی و بازنشستگی کارکنان شهرداری، اظهار داشت: در راستای چابک سازی بدنه مدیریت شهری طرح بازخریدی و بازنشستگی پیش از موعد کارکنان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید که با توجه به زحمات پرسنل شهرداری در حوزه های عملیاتی سازمان آتش نشانی و آرامستانها مقرر شد تا نیروهای آتش نشان و غسال در زمان اجرای طرح به ازای هر سال خدمت معادل 2 ماه سنوات دریافت کنند که این مصوبه در راستای توجه بیشتر و قدردانی از زحمات پرسنل عملیاتی و خانواده های آنان بوده است. 

دبیر شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نقش منابع انسانی بیان کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین سرمایه در سازمان است و توسعه و تحول مجموعه با نیروی انسانی کارآمد و توانمند محقق می شود بنابراین راهبری کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است که همواره شورای اسلامی شهر بر شناسایی نیروهای متعهد و متخصص و بکارگیری آنان در مشاغل تاکید داشته است.

وی در پایان اذعان داشت: در این دوره شورای اسلامی شهر کرج به منابع انسانی توجه ویژه شده و همواره در راستای ایجاد آرامش و آسایش کارکنان به ویژه در حوزه های عملیاتی تلاش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز