خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد؛

ایستگاه سه‌راه رجایی‌شهر نیمه اول خرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۲۰۰

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: ایستگاه سه‌راه رجایی‌شهر قبل از اتصال ایستگاه آیت‌الله طالقانی به خط5 ایستگاه شهید سلطانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی طی بازدید از روند تکمیل ایستگاه سه راه رجایی شهر اظهار کرد: ایستگاه سه راه رجایی شهر(I) ایستگاه میان راهی بین ایستگاه‌های 45 متری گلشهر و ایستگاه آیت الله طالقانی در خط2 قطار شهری کرج قرار دارد که با هدف خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان برای مسافرگیری و مسافرپذیری جزء اهداف میانی در مسیر قطارشهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با بیان اینکه ایستگاه سه راه رجایی شهر تا نیمه اول خردادماه 1402 به بهره برداری می رسد، افزود: همزمان با تکمیل این ایستگاه، ادامه خط 2 قطار شهری از ایستگاه آیت الله طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی محل تقاطع به خط 5 متروی تهران –کرج  در اولویت قرار دارد که در این تقاطع بصورت آبشاری برای مسافران تهران به کرج و برعکس، مسافرگیری و مسافر دهی صورت می گیرد.

رحیمی پیشرفت ایستگاه (I) را حدود 90درصد عنوان کرد و گفت: این ایستگاه یک ایستگاه تبادلی، دارای سکوی دو طرفه و طول ایستگاه در هر طرف سکو 160متر است که محدوده ایستگاه حدود 15 هزار متر مربع و حدود 18متر در عمق زیر زمین قرار دارد که با جدیت تمام همکارانم در مدیریت شهری در حال تکمیل است.

رئیس کمیسیون عمران در پایان با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این ایستگاه حدود 150میلیارد مورد نیاز است، تمام سعی و تلاش همکارانم در دوره ششم این است که به شرط تأمین منابع آن از سوی دولت در افق این دوره ، خط 2 قطار شهری به خط 5 متروی تهران متصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز