خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

دغدغه مهمِ پروژه مترو، کمبود رام قطار است/برای ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، منابع مالی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۳۵۲

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج از مسافر گیری مترو بصورت آزمایشی و غیر تجاری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کمبود رام قطار، یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری کرج است چراکه در بهره برداری نهایی و ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، قطار شهری با کمبود منابع مالی و واگن مواجه است.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی در جلسه فوق العاده کارگروه قطار شهری کرج از مسافرگیری مترو به‌صورت آزمایشی و غیر تجاری خبر داد و اظهار داشت: این جلسه با حضور اعضای کارگروه، ناظران سازمان، مشاوران کارگروه و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهری با محوریت رفع نواقص احتمالی و مسائل ایمنی از جمله موارد سیستم اعلام و اطفا حریق، گیت کنترل و... بررسی شد.

رحیمی اضافه کرد: با اذعان مدیرعامل و مشاوران فنی، برای راه اندازی آزمایشی و مسافر گیری غیر تجاری مترو کرج در طول دو ایستگاه آیت الله طالقانی و گلشهر بلامانع است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل کمبود رام قطار را یکی از دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: در بهره برداری نهایی و ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، قطار شهری با کمبود منابع مالی و واگن مواجه است که انتظار می‌رود دولت، طبق قانون به همکاری هر چه بیشتر با مدیریت شهری کرج این دغدغه را برطرف کند.

عضو شورای شهر کرج، گفت:ادامه خط از چهارراه طالقانی تا میدان شهید سلطانی (تلاقی خط ۵ تهران با خط ۲ کرج) جزء سیاست‌های توسعه خط ۲ شورای ششم  بوده  و هم اکنون نیز عملیات عمرانی این مسیر فعال است. تامین مالی، کمبود واگن، دپو و... از جمله مسائلی است که باید مسئولان استانی و دولت، تلاش مضاعف کنند تا موانع برطرف شود و در نهایت شهروندان کرج از این نعمت برخوردار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز