خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

برگزاری نمایشگاه ضیافت رمضان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۱۶۵

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه ضیافت رمضان از 15 فروردین ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد خورگامی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه ضیافت رمضان از تاریخ 15 لغایت 20 فروردین ماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: بیش از 50 مشارکت کننده از استان های قزوین، گیلان، مرکزی، تهران، البرز، قم، زنجان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

این مسئول یادآورشد: مشارکت کنندگان کالاهای خود شامل خرما، لبنیات، خشکبار، روغن، برنج، شیرینی ویژه ماه مبارک رمضان، شیرینی سنتی قزوین، مواد شوینده و بهداشتی و کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی عرضه خواهند کرد.

خورگامی تصریح کرد: مسابقات نقاشی ویژه کودکان، مسابقات قرآنی، فعالیت های فرهنگی همراه با اهداء جوایز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین  المللی استان قزوین یادآورشد: نمایشگاه ضیافت رمضان در مدت برگزاری از ساعت 16:30 الی 22:30 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز