خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار؛

تکواندوکاران قزوینی صاحب کلاه الکترونیکی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۶۴

رئیس هیات تکواندو استان قزوین گفت: جمعی از تکواندوکاران قزوینی با کمک خیران برای نخستین بار صاحب کلاه الکترونیکی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: با جذب منابع مالی از خیرین ورزش و منابع موجود، برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان قزوین، جمعی از ورزشکاران این هیات صاحب کلاه الکترونیکی شدند.

رئیس هیات تکواندو استان قزوین با بیان اینکه تمامی رقابت های سطح اول جهان با بهره گیری از امکانات الکترونیکی روز دنیا برگزار می شود و تمرین با این تجهیزات روند رو به رشدی را برای تکواندوکاران قزوینی به همراه خواهد داشت، اضافه کرد: بهبود سطح کیفی تکواندو کاران از اهداف و اولویت های اصلی هیات تکواندو استان قزوین است.

طاهرخانی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۸۰۰ ورزشکار بیمه شده در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند،گفت: یکی از اهداف این هیات در سال جاری افزایش تعداد ورزشکاران است و ورود سیستم ها و هوگوهای الکترونیکی می تواند زمینه ساز این فرایند باشد.

این مسئول ورزشی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری دوره های استعدادیابی و مسابقات استانی به رشد کیفی و کمی در حوزه ورزشکاران این رشته دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز