خبرگزاری کار ایران

تکواندوکاران قزوینی در لیگ کشوری پیروز شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۸۸

رئیس هیات تکواندو استان قزوین گفت: نونهالان دختر تکواندوکار استان در ترکیب باشگاه غفاری تاکستان در سه بازی لیگ کشور به سه پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: تیم تکواندو نونهالان غفاری تاکستان در لیگ کشوری موفق شد در سه بازی، سه برد کسب کند.

رئیس هیات تکواندو استان قزوین افزود: نماینده استان در این رقابت‌ها با کسب این پیروزی‌ها یک گام دیگر به صعود از مرحله اول نزدیک شد.

طاهرخانی با اشاره به نتایج نماینده استان در این رقابت ها، گفت: باشگاه تکواندو غفاری تاکستان هفت بر سه آکادمی شهبازی کردستان و هشت بر ۲ هیات تکواندو کنگان و با همین نتیجه، هیات تکواندو استان قم را از پیش رو برداشت.

به گفته این مسئول، هدایت تیم نونهالان استان در این رقابت‌ها برعهده پروین کشاورز به عنوان سرمربی، سمیه خانبابایی و آتنا دلیر به عنوان مربی، نگار پورجمالی به عنوان سرپرست و معصومه محمدیان به عنوان مدیر فنی تیم نونهالان غفاری تاکستان است.

طاهرخانی گفت: بانوان تکواندوکار استان، استعداد‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیادی دارند و بار‌ها این موضوع را با کسب قهرمانی‌ها و سکو‌های نخست رقابت‌های معتبر کشوری و فراملی به اثبات رسانده اند و امیدواریم حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز