خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان:

تشریفات قانونی برای آغاز طرح پتروشیمی را انجام داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۱۱

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تدابیر و دستورهای ویژه رئیس قوه قضاییه پس از سفر به گلستان، همه تشریفات قانونی برای آغاز طرح پتروشیمی طی شد و فقط مجمع دوم که منتهی به افزایش سرمایه و ورود هلدینگ جدید می‌شود، باقی مانده است.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی افزود: با این افزایش سرمایه از سوی هلیدنگ خلیج فارس به عنوان سرمایه گذار جدید ، از اواخر فروردین این پروژه از سر گرفته می‌شود که اشتغال چند هزار نفری و همچنین تزریق بیش از 40 هزار میلیارد تومان به استان از رهاوردهای آن خواهد بود.

آسیابی به متلاشی شدن باند فساد و ارتشا در شهرداری و شورای شهر گرگان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: این پرونده به بازداشت شهردار و دو نفر از اعضای شورای شهر این شهر منتهی شد و پرونده همچنان  در مرحله دادرسی و تکمیل تحقیقات در دادسرای گرگان است.

وی، شناسایی و انهدام باند ارتشا در جهاد کشاورزی استان در حوزه نهاده‌های دامی را از دیگر اقدامات شاخص دستگاه قضایی با کمک دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در راستای مبارزه با فساد در سال گذشته برشمرد و گفت: تاکنون چند تن از مدیران و کارکنان این اداره بازداشت شده‌اند و کیفرخواست متهمان صادر شده است.

این مقام ارشد قوه قضاییه در استان گلستان گزارشی از روند رسیدگی به پرونده پول‌شویی در موسسه نور هم ارائه کرد و گفت: دو جلسه این دادگاه اسفند 1401 برگزار شد که به قرائت کیفرخواست و استماع شکایت شکات گذشت و دو جلسه دیگر هم فروردین ماه برگزار می شود.

آسیابی از تلاش های دادگستری استان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت گرگان  گفت و افزود: با ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی در  تنها ورودی به این روستا ، جلوی انتقال مصالح گرفته شد و امروز به جرات می توانیم ادعا کنیم بالاخره پس از دو دهه ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز