خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد؛

ثبت بیش از ۱۰ میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۱۰

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تعداد اقامت مسافران در این استان از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون را ۱۰ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۵۸ نفر شب اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، صادق برزگر گفت: این میزان مسافر از ۱۶ اسفند سال گذشته تا ۵ فردین امسال بوده است.

وی افزود: تعداد اقامت کننده‌های پنجمین روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۱۹۸ نفر در این استان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی را ۷۷۰ مورد از آغاز فعالیت ستاد تا چهارم فروردین اعلام کرد.

برزگر افزود: از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر تا دوم فروردین سال جاری ۴۶ مورد تشویق، ۹۲ مورد تذکرات و ۲۹ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پنجم فروردین امسال ۵ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۵۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، توریستی، صنایع دستی و موزه مازندران بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز