خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

ثبت بیش از ۱۱ میلیون نفر شب اقامت مسافران نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۸۷۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ،۱۱میلیون و ۷۲۲هزار و ۸۷۹ نفر شب اقامت در مازندران بوده است.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ ‌نیا یکشنبه در جمع اصحاب رسانه مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد مسافران مقیم  از آغاز طرح نوروزی تاکنون را ۱۱میلیون و ۷۲۲هزار و ۸۷۹ نفر شب اقامت در مازندران اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران  تعداد کل بازدیدهای نظارتی انجام شده از ابتدای طرح نوروز تاکنون  ۴هزار و ۹۲۰ مورد عنوان کرد و گفت: در این بازدیدهای صورت گرفته از تاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی ۲۲۲ مورد تشویق و ۱۸۰ مورد تذکر و اخطار کتبی صورت گرفته است.

بزرگ‌ نیا بیان کرد: یک میلیون و ۲۷۲ هزار و ۵۴۹ زائر از اماکن مذهبی و متبرکه مازندران بازدید کردند.

وی تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌ها را ۱۳ هزار و ۱۱۱ نفر و ۱۳ هزار و ۶۰۴ از اماکن تاریخی فرهنگی مازندران عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۱۰هزار و ۱۷۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، تصریح کرد: ۱۳هزار ۸۹۰ مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

بزرگ نیا تعداد اخطاریه بهداشتی برای صنوف را ۱۴۳ مورد عنوان کرد و گفت: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تاکنون  ۳۸ مورد اماکن بهداشتی در استان تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار و ۴۰۰ مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس و و ۵۷۰ مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تعداد مأموریت‌های انجام شده هلال احمر را ۳۹۵ مورد اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۱۳۶ مورد امداد‌رسانی به تصادفات توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

بزرگ نیا با بیان اینکه به هزار و ۷۱۴ مصدوم عملیات امداد‌رسانی انجام شد، گفت: هزار و ۹۰۲ نفر به صورت سرپایی در پایگاه‌های هلال احمر امداد‌رسانی شدند.

وی تعداد بازدید نظارت انجام شده از کلیه صنوف توسط کمیته نظارت و تنظم بازار را ۱۳ هزار و ۲۱۴ مورد اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را ۲ میلیون و ۱۹۱ هزار نفر اعلام کرد و افزود:دو میلیون و ۹۶۰ هزار و۸۰۰ نفر در روستاهای استان اقامت انتخاب کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز