خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دولت باید تورم را کنترل کند/باید شرایط را برای ورود سرمایه گذارخارجی آماده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۷۹

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تورم را کنترل کند واگر این روند ادامه داشته باشد طبقات پایین جامعه دچار صدمات شدیدی می شوند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: مردم فشار اقتصادی سنگینی را تحمل می کنند و دولت در سال جدید هر چه سریعتر باید تورم را کنترل کند و در زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی بیشتر توجه کند.

وی ادامه داد: باید در زمینه های پتروشیمی، فولاد، صنعت، کشاورزی و معدن رشد تولید داشته باشیم که اگر تولید داشته باشیم تورم مهار می شود و شرایط اقتصادی و اجتماعی مردم بهتر می شود.

وی گفت: تولید و اقتصاد به‌دست مردم سپرده شود و دولت تنها نقش نظارتی داشته‌ باشد که با این اقدام شاهد رونق تولید و شکوفایی اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی افزود: باید از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی در همه بخش های اقتصادی کشور استفاده شود. بروکراسی اداری کار را برای سرمایه‌گذاران سخت کرده است که این کار موجب می‌شود سرمایه‌گذاران رغبتی برای ورود به عرصه‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دولت در سال جدید باید شرایطی را فراهم کند که سرمایه گذاران بتوانند در بخش‌های مختلف استان و کشور سرمایه‌گذاری کنند.

سنگدوینی بیان کرد: خوشبختانه روابط ایران وعربستان رو به بهبودی است و کشورهای مسلمان باید با هم متحد شوند. امریکا و اسرائیل نمی‌خواهند مسلمانان در کنار هم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز