خبرگزاری کار ایران

مدیر کل محیط زیست سمنان خبر داد؛

تلف شدن یک قلاده یوزپلنگ در برخورد با خودرو در میامی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۰۰

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان از تلف شدن یک قلاده یوزپلنگ در جاده سبزوار- میامی در برخورد با خودرو خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهرامعلی ظاهری اظهار کرد: این قلاده یوزپلنگ آسیایی در محور ترانزیتی میامی-سبزوار حدفاصل سه راهی زیدر تا میاندشت بر اثر برخورد با خودرو‌های عبوری تلف شده است.

 ظاهری افزود: جنسیت یوزپلنگ تلف شده ماده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با تاکید بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌های محل عبور حیات وحش گفت: محدوده میامی به عباس آباد در استان سمنان محل عبور یوزپلنگ‌های آسیایی است و حداثر سرعت در این مسیر باید ۸۰ کیلومتر در ساعت باشد.

دستور فوری استاندار مبنی بر پیگیری چگونگی تلف شدن یک قلاده یوز پلنگ آسیایی در استان 

استاندار سمنان با صدور دستوری ، خواستار پیگیری فوری در خصوص چگونگی تلف شدن یک قلاده یوز پلنگ در محور میامی سبزوار شد. 

سید محمد رضا هاشمی،  استاندار سمنان ساعتی پیش و به محض اطلاع از تلف شدن یک قلاده یوز پلنگ آسیایی در محور میامی – عباس آباد ، طی دستوری به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان به آنان ماموریت داد تا با بررسی دقیق و انجام اقدامات کارشناسی ، ضمن مشخص نمودن دلایل وقوع این حادثه ، گزارش مشروح و تخصصی خود را اعلام واقدامات لازم جهت عدم تکرار این حادثه را بررسی و اجرایی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز