خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان یزد:

مرتبه عملی امر به معروف وظیفه دولت و حاکمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۸۷

معاون دادستان یزد با بیان اینکه مراتب قانونی و شرعی آمربه معروف رعایت نشده گفت: مرتبه عملی امر به معروف وظیفه دولت و حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، روز دوم فروردین ماه در باغ دولت آباد یزد درگیری در خصوص رعایت حجاب رخ داده و سه نفر نیز در این زمینه بازداشت و سپس آزاد شدند. این بازداشت واکنش های مختلفی در فضای مجازی به همراه داشت.

نعیمی نژاد دادستان یزد با بیان اینکه چالش بی حجابی، کشوری است و یزد شرایط بهتری در حجاب دارد اظهار داشت: برخی ادعاهای کشف حجاب اشتباه است و غالب مسافرhن رعایت حجاب می کنند.

وی با بیان اینکه در ماجرای باغ دولت آباد روایت ناقص و مصادره به مطلوب توسط عزیزان صورت گرفته است عنوان کرد: هیچ ضرب و شتمی به همسر شهید صورت نگرفته بلکه پس از بحث و جدل بین آمرین معروف با اعضای یک خانواده، خانم به اصطلاح  آمر به معروف به سمت یک آقا که به فیلمبرداری این خانم معترض بوده حمله ور شده و درگیری متقابلی رخ می‌دهد.

معاون دادستان یزد با تاکید بر اینکه دادگستری طبق قانون از آمرین معروف حمایت می کند تصریح کرد: در این ماجرا، درگیری مشهود و مراتب قانونی و شرعی امر به معروف رعایت نشده است.

وی بیان داشت: امربه معروف فقط زبانی است و مرتبه عملی آن فقط وظیفه دولت و حاکمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز