خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه ای در دیدار با فعالان اقتصادی یزد:

لزوم بازتعریف توسعه اقتصادی/جایگاه مباشران اقتصادی نیازمند بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۲۵۶

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد در شرایط امروز جامعه بر لزوم بازتعریف توسعه اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با صنعتگران و فعالان اقتصادی استان یزد با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی ایران نیازمند بازتعریفی کامل و جامع است اظهار داشت: جایگاه همه دست اندرکاران اقتصادی به ویژه مباشران اقتصادی نیز نیازمند بازنگری است.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی اظهار داشت: باید نسبت به همه کسانی که در مسئله اول کشور دست اندرکار هستند، اعم از زمینه ساز تا مبتکر، قانونگذار و مجری و مهمتر از همه کسی که مباشر اصلی است، جایگاه ویژه ای داشته باشند.

اژه ای با بیان اینکه تمام اجزای تأثیرگذار در حوزه اقتصادی باید تمام عیار حمایت شوند عنوان کرد: مسئله تولید از جمله مباحث حائز اهمیت است که باید توجه بیش از پیش به آن داشته باشیم.

وی با اشاره به بهبود وضعیت اقتصاد عنوان کرد: ایجاد اشتغال و بهبود شرایط در این زمینه، ارتقای امنیت را به دنبال دارد و اگر در این بخش هزینه نکنیم، ناچار خواهیم شد در سایر زمینه ها از جمله امنیت، رفع آسیب های اجتماعی و ... هزینه کنیم.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: اگر امروز اشتغال و تولید را رونق دادیم، گرفتاری های اجتماعی، درگیری ها، مسائل و مشکلات خانوادگی، طلاق و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

محسنی اژه ای با بیان اینکه تقویت کشور باید در اولویت جدی اجرایی قرار گیرد تاکید کرد: به طور قطع یک کشور ثروتمند برای کل کشور بهتر است و اگر کشور فقیر شد، کل کشور ضرر می کنند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه اگر یک کشور و اقتصاد آن ضعیف و درآمد و تولید کم شد و فقر افزایش یافت، همه افراد جامعه متضرر می شوند اظهار داشت: اگر ما می گوییم امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم، پس باید از نخبگان مردمی در عرصه‌های مختلف برای توسعه اقتصادی یاری بگیریم لذا دولت باید نقش حمایتی و نظارتی را جدی تر دنبال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز