خبرگزاری کار ایران

جانمایی ۴۰ درصد از المان‌های گل مشهد در حاشیه شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۴۶

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته از سوی شورای اسلامی شهر مشهد و پای کار بودن شهرداری مشهد، چهره مناطق حاشیه شهر مشهد، چهره بهاری شده چراکه ۴۰ درصد از المان‌های گل در این پهنه‌ها، جانمایی و نصب شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد شیخانی با بیان اینکه بارها و بارها مدیریت شهری مشهد مقدس، در دوره ششم، سیاست و رویکرد خود را توسعه متوازن و عدالت‌محور شهر مطرح نموده، اظهارکرد: تجلی این رویکرد را از نخستین مصوبه شورای ششم تا استقبال از بهار ۱۴۰۲ شاهد بوده و هستیم.

وی گفت: از یکسو، تعریف پروژه‌های زودبازده در محلات هدف بازآفرینی و محلات کم‌برخوردار و از سوی دیگر، عطر و بوی بهار در گوشه به گوشه مشهدالرضا(ع)، همگی نشان از این دارد که نگاه شورای ششم، توسعه متوازن و عدالت‌محور است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته و پای کار بودن شهرداری مشهد، چهره مناطق حاشیه شهر مشهد، چهره بهاری شده چراکه ۴۰ درصد از المان‌های گل در این پهنه‌ها، جانمایی و نصب شده است.

شیخانی تصریح کرد: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، نشان و مصداق بارزی از «عملگرایی» است؛ سالیان سال، دیگران شعار توجه به حاشیه شهر را دادند و مدیریت شهری و شورای شهر در این دوره، وارد عمل شد و حاشیه را در متن قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز