خبرگزاری کار ایران

کودک ۶ ساله کهگیلویه و بویراحمدی در رودخانه بشار غرق شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۳۸

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کودک ۶ساله از اهالی روستای ساران (بخش کبگیان شهرستان دنا) در رودخانه بشار غرق شد و جان باخت.

به گزارش ایلنا، جهانبخش وحدت نژاد جمعه شب در گفت و گویی اظهار داشت: حادثه غرق شدگی این کودک در رودخانه بشار عصر امروز چهارم فرورین ماه به مرکز اطلاع رسانی اورژانس پیش بیمارستانی یاسوج اعلام شد.

وی افزود: امدادگران فوریت های پزشکی پایگاه پاتاوه در کمترین زمان به محل اعزام شدند و برای احیای فرد غرق شده تلاش کردند اما این کودک در مسیر انتقال به درمانگاه پاتاوه جان خود را از دست داد.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود رودخانه های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب کنار رودخانه می شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۶۶ رودخانه دائمی و فصلی یکی از استان‌های آسیب پذیر در زمینه غرق شدگی است.

وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت مسافران، گردشگران و حتی جوانان کهگیلویه و بویراحمدی در فصل گرما به وجود آورده است.

آمارهای غرق شدگی کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت آن بالاست این در حالی است که استان فاقد خط ساحلی بوده و وجود رودخانه های خروشان، سدها و آبگیر ها در استان حتی شناگران ماهر را هم به کام مرگ کشانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز