خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته نظارت تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

طرح تحول سلامت، سبب حذف زیرمیزی برخی پزشکان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۳۰

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از معدود دانشگاه‌هایی در کشور است که برای جذب اعتبارات، پیش از اجرای این برنامه، اقدام به تغییر و اصلاح فضاهای فیزیکی بیمارستان های یاسوج کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان اظهار داشت: ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ‌ﻫﺎ، ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ در وﻗﺖ ﻣﺮدم و ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪی ﺑﯿﺸﺘﺮ آﻧﺎن از ﺧﺪﻣﺎت دوﻟﺘﯽ از جمله اهداف دولت الکترونیک است.
حسین فیروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج، با اشاره به نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور و شورای عالی اداری کشور گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تحول اداری، استقرار و توسعه دولت الکترونیک در سطح کشور است و در همین راستا طی دو ماه اخیر اقدامات خوبی در استان کردستان صورت گرفته است.
وی افزود: اخیرا درگاه خدمات الکترونیکی - پورتال - استان راه اندازی شده و خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها از ۱۰۰ خدمت به ۳۹۵ خدمت ارتقا یافته که به نسبت سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است.
فیروزی استقبال شهروندان کردستانی از خدمات دولت الکترونیک را مهم دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم استان حداکثر استفاده را از این خدمات داشته باشند که این امر به استمرار و توسعه دولت الکترونیک کمک بسزایی می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بیان داشت: بخش عمده کار ما در فناوری اطلاعات، فرهنگ سازی، آموزش و آگاه سازی است که ضروری است به این مهم هم پرداخته شود.
وی این درگاه خدمات را یک دروازه ورود جهت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سرویس‌های سازمان‌ها خواند و یادآور شد: در آینده‌ نزدیک علاوه بر خدمات دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات عمومی استان نظیر اطلاعات گردشگری، مراکز خدماتی و امدادرسان، هتل‌ها و اماکن اقامتی، رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی و… جهت راهنمایی شهروندان و گردشگران بر روی پرتال بارگذاری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز