خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

توافق با عربستان مصلحت ایمانی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۹۰

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین توافق با عربستان را از موضع برتری، حکمت، عظمت، اقتدار و مصلحت ایمانی دانست و گفت: ما در این رابطه تغییر نکردیم بلکه شرایط را تغییر دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در نخستین خطبه های نماز جمعه سال ۱۴۰۲ قزوین تاکید کرد: ما نیازمند نظم هستیم و باید ارزش فرصت و وقت های خود را بدانیم، پاسخگوی نیاز مردم در دستگاه های دولتی و هر جایگاهی که هستیم، باشیم و اگر نظم داشته باشیم رضایت مردم را جلب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه همه ما در هر جایگاهی که هستیم بایستی نظم و قانون را رعایت کرده و به مردم خدمت کنیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، لذا همه باید دست به دست هم دهیم و به دولت خدمتگذار کمک کنیم تا تورم، که آسیب آن دامن همه را می گیرد را کنترل کنیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دولت در کنترل تورم قدم هایی را برداشته و انشاالله و به زودی زود نیز به نتیجه هم خواهد رسید، یادآور شد: باید همه مردم به میدان بیایند چرا که هر جا مردم به میدان آمدند، ما به پیروزی رسیده ایم.

به گفته حجت الاسلام عابدینی، در مساله مهار تورم، رشد اقتصادی و تولید اگر مردم به میدان بیایند و حس اقتصادی داشته باشند، رشد صحیح اقتصادی نیز محقق خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز عزل منتظری از پست قائم مقامی رهبری، گفت: منافقان در دستگاه منتظری به قدری نفوذ کرده بودند که هر چه می خواستند بیان کنند، از زبان او بیان می شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امام راحل در نهایت وی را عزل کردند که اقدامی به جا و ارزشمند بود و اگر این کار صورت نمی گرفت انقلاب به طور حتم با خطرات جدی روبرو بود.

امام جمعه قزوین توافق با عربستان را از موضع برتری و مصلحت ایمانی دانست و خاطرنشان کرد: با تغییرات صورت گرفته نتیجه این شد که در گذشته چقدر شکنجه کشیدیم تا شاه رفت، چقدر جنگیدیم تا صدام رفت، ما پیش از این نیز شرایطی داشتیم که باید سال ها مبارزه می کردیم تا یکی از عناصر دشمن فرار می کرد، الان هم به جایی رسیدیم که آمریکایی ها دسته دسته از منطقه فرار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز