خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار ایلام خبر داد؛

افزایش ۱۴درصدی تردد در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۶۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از افزایش تردد ۱۴درصدی مسافران در استان نسبت به مدت  مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، سعید هژبری گفت: میزان تردد مسافران در روز های نخست نوروز ۱۴۰۲در استان ایلام ۱۴درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته  است.

وی افزود: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد در استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد بیشتر شده است.

وی گفت: نظارت بر مقررات راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی تشدید شده و ۵۶ تیم پلیس راه ثابت و سیار نسبت بر عملکرد رانندگان در تمامی محورهای مواصلاتی نظارت خواهند داشت.

معاون استاندار افزود: بیشترین آمار تخلفات معادل ۲۹ درصد و مربوط به خودروهای سواری بوده است.

هژبری از همه رانندگان خواست ضمن بستن کمربند ایمنی خود و سرنشینان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از شتاب و عجله در سفر پرهیز کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام  بر هم افزایی و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه راهبری تصادفات تاکید و بیان داشت:  باید برای حفظ جان مردم بویژه در این ایام  تلاش مضاعف با برنامه ریزی لازم و اجرای دستورالعمل های ابلاغی در دستور کار قرارگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز