خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

سامانه تفکیک از مبدا هوشمند "بهروب" در قزوین به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۵۶

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از راه اندازی سامانه هوشمند جمع آوری زباله‌های خشک تفکیک شده شهروندان موسوم به «بهروب» خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین عمویی گفت: از مهمترین مزایای این اپلیکیشن می‌توان به تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در مورد جمع‌آوری مواد خشک قابل بازیافت، افزایش سرانه تفکیک از مبداء شهر قزوین و بهبود سیمای شهر با حذف زباله گردها اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در مورد نحوه دریافت این سامانه اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به  کافه بازار نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن بهروب اقدام کرده و پس از مراجعه به سامانه گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید صورت می‌گیرد که پس از ثبت‌نام به سامانه مدیریت جمع آوری پسماند خشک وارد شده و می‌توانید نسبت به جمع‌آوری پسماند خشک اقدام کنند.

عمویی یادآور شد: بعد از انتخاب گزینه درخواست جمع‌آوری پسماند، نوع پسماند توسط شهروند انتخاب می‌شود، دراین مرحله، آدرس دقیق شهروند از طریق مسیریاب نقشه وارد و پس از آن زمان جمع آوری مورد نظر انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد:  پس از ثبت درخواست در صفحه اصلی، موقعیت مأمور و زمان جمع آوری برای شهروند اعلام می‌شود که در هنگام مراجعه مامور، پسماند تحویل داده می‌شود که پس از توزین توسط مامور مبلغ محاسبه شده به حساب سهیم فرد واریز می‌شود.

عمویی اظهار کرد: علاوه بر این در سامانه بهروب  به شهروندان در ازای تحویل پسماندهای خشک پرداخت پولی نیز صورت می‌گیرد که می‌توانند به حساب بانکی خود منتقل و یا اقدام به خرید شارژ و پرداخت قبوض کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز