خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛

هیچ دخالتی در انتخابات ریاست هیات های ورزشی نداریم/ هیات‌های ورزشی کم‌کار کرمانشاه "کارت زرد" می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۱۵

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ما هیچ دخالتی در انتخابات ریاست هیات های ورزشی نداریم و کاملا براساس اساسنامه برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نشست خبری که با حضور منوچهر حاتمی سرپرست اداره ورزش و جوانان، فرهمند سال افزون معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، حسین آذرکمند معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، 

منوچهر حاتمی بااشاره به فعالیت چهار ماهه‌اش در ورزش و جوانان کرمانشاه، اظهار کرد: تیم مدیریتی ما از ابتدای فعالیت خود با شعار خدمتگزاری به مردم و جامعه هدف روی کار آمد و در این راه تلاش خواهیم کرد. 

وی افزود: در ابتدای کار به دلیل وجود برخی مشکلات در هیات های ورزشی طی یک برنامه ریزی با اکثر آنها نشست‌هایی را برگزار کردیم و با بحث های مفصلی، نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی و کارشناسی کردیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: باتوجه به عملکرد ضعیف برخی هیات های ورزشی، به همه آنها برنامه داده شد و اعلام کردیم در پایان هر سه ماه باید گزارش عملکرد ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌هایی که از هیات های ورزشی صورت می گیرد،  هر هیاتی که کار کرده باشد تقویت می شود و ما هم از آن حمایت خواهیم کرد، اما اگر هیاتی کم کار باشد، به آن کارت زرد داده خواهد شد و اگر کم کاری هایش ادامه پیدا کند، پس از دوبار کارت زرد، برخورد صورت می گیرد.

این مسئول در ادامه با تاکید براینکه حامی قهرمانان ورزشی خواهد بود، گفت:  به منظور حمایت از قهرمانان استان برنامه تجلیل از آنها را برگزار کردیم تا نشان دهیم قدردان زحمات آنها هستیم.

حاتمی در ادامه با رد این شائبه که اداره کل ورزش و جوانان انتخابات هیات های ورزشی را مهندسی می کند، اعلام کرد: ما هیچ دخالتی در انتخابات ریاست هیات های ورزشی نداریم و کاملا براساس اساسنامه برگزار می شوند.

وی با تاکید براینکه همه باید برای رشد و ارتقاء ورزش کرمانشاه همکاری کنند، اظهار کرد: عقب ماندگی هایی در حوزه ورزش داریم که باید با کمک هم آن را جبران کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه این اداره کل از  نقدهای سازنده استقبال می کند، افزود: هرجایی که نقد سازنده باشد، عاملی برای رشد و پیشرفت آن حوزه خواهد بود.

در ادامه این نشست، حسین آذرکمند معاون حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان  هم به اشاره به نقش ستادی این معاونت در حوزه جوانان، اظهار کرد: بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند که از آنها درباره مسائل و مشکلات حوزه جوانان مطالبه گر هستیم.

وی در ادامه به برگزاری چند رویداد مهم همچون همنا و اتم در حوزه جوانان و سمن ها طی ماه‌های گذشته اشاره کرد افزود: در این مدت تعداد ۴۰ کارگاه مهارت های زندگی را برای جوانان برگزار کردیم.

معاون جوانان استان در ادامه یکی از رویکردهای این معاونت را توجه به حوزه خانواده و ازدواج عنوان کرد و افزود: در سال‌های گذشته متاسفانه به این حوزه نگاه ضعیفی شده بود که ما به دنبال تقویت آن هستیم‌.

وی پیشگیری از ورود جوانان به آسیب های اجتماعی و تقویت هویت ملی ایرانی اسلامی را از دیگر برنامه های معاونت جوانان استان خواند و گفت: در بحث مراکز مشاوره ازدواج هم در استان ۱۳ مرکز داریم که وضعیت مطلوبی نیست و باید افزایش پیدا کند.

آذرکمند در ادامه تعداد سمن‌های استان را حدود ۱۱۸ مورد اعلام کرد و افزود: نیمی از این تعداد فعال هستند که امیدواریم با تقویت آنها در حوزه جوانان و اخذ شناسه ملی کارهای مثبتی را با همکاری هم انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز